Co jsem četla v ČERVNU a co se událo nového?

Červen je každý rok můj oblíbený měsíc. Už sice nechodím do školy, takže to pro mě neznamená konec povinností a začátek relaxu, ale mám ráda tu atmosféru, kterou s sebou Červen přináší. Každý už se těší na dovolenou, venku je dlouho světlo a začínají všechny venkovní akce a festivaly. Lidi jsou tak nějak šťastnější a usměvavější. Já mám v Červnu narozeniny, takže se vždycky těším na dort a taky finišujeme přípravy na tábor a já už se nemůžu dočkat, až na tři týdny zmizím z Prahy do lesů…

Tady pár Červnových bodů:

Viděla jsem ten nejkrásnější západ slunce

Byla jsem na firemním teambuildingu a sjížděla jsem řeku

Byla boží  ambasadorská Humbook merenda! – tady najdete více

V práci jsem se zúčastnila již druhého natáčení reklamy

Postavili jsme za víkend tábor pro 44 dětí

Byl Yoli piknik s partou skvělých lidí 🙂

 

A co že jsem Červnu přečetla? Nějak se to sešlo a byly to samé černé knihy, hele ->

IMG_20180701_142025

 

img_20180701_142615.jpg

 

Jako první jsem dočetla poslední dva díly komiksové série Zámek a klíčČasohrátky a Alpha a Omega. Na této sérii se podíleli dva autoři – Joe Hill a Gabriel Rodriguez. Celá tahle komiksová série mě moc bavila. Příběh má zajímavý nápad, ilustrace jsou skvěle zpracované a začtete se raz dva. Celé sérii proto dávám 10 ⭐.

 

img_20180527_101218.jpg

 

Pokračovala jsem v komiksech a vrhla jsem se na Znovuzrození  hrdinů DC, které má na svědomí Geof Johns a další. Komiks je to hezky zpracovaný, ale na 100 stránkách se nestane zhola nic. Nebo nevím, možná je to proto, že jsem nečetla ostatní komiksy o DC postavách, ale prostě mě to nijak extra nenadchlo. Za ilustrace a celkový vzhled dávám 6,5 ⭐.

 

IMG_20180701_142738

 

V půlce Června přišla na řadu ohromná pecka a to druhý díl Šesti vran od Leigh BardugoProhnilé město. Ach. Já prostě tuhle sérii miluju. Originální postavy, žádné servítky a napětím je protkaná každá stránka. Moc se mi líbí i to, že každá kapitola je vyprávěná z pohledu někoho jiného. Asi se mi o kousíček víc líbila jednička, ale stejně doporučuji! 9,5 ⭐

 

IMG_20180701_142246

 

No a z jedné skvělé knihy jsem plynule přešla na další. Dostala se ke mě kniha Ink: Tajemství kůže od Alice Broadway. Já na tuhle knížku koukala už v Lednu v Londýně, ale myslím, že naše české vydání se povedlo ještě víc než originál. Čekejte na ni samostatnou recenzi snad už brzy 🙂

 

IMG_20180701_142346

 

 

A s vychvalováním nekončím. STAR WARS – Ztracené hvězdy, knihu kterou napsala  Claudia Gray, jsem si taky zamilovala. Recenze je tady :-).

 

IMG_20180701_142516

 

Na Světě knihy se mi připletl pod ruku komiks Řeky Londýna: Čarojízda od Bena Aaronovitche. Já jsem četla už 4 jeho knihy ze série o Peteru Grantovi a bavili mě. Tento komiks je takový mezi-díl. Moc se mi líbilo jak je zpracovaný, ale nešlo o nijak zajímavý příběh. Asi si ho můžou přečíst i neznalci série Řeky Londýna, protože dějově nenavazuje, ale bude jim tam chybět přehled o postavách. Za mě 7 ⭐.

IMG_20180701_142427

 

 

Mou uměleckou duši pak potěšila kniha Stručný příběh umění od Susie Hodge. Recenzi na ni si můžete přečíst tady.

 

 

IMG_20180701_142140

 

Poslední přečtenou knížkou se stává Ukaž co děláš od Austina Kleona. Já po ní pokukovala už dlouho, je to knížka hezky zpracovaná a fotogenická :-). Některé názory a tipy mě zaujaly, ale pokud už něco tvoříte, nic extra nového se nedozvíte. Je to spíš takový nakopávač pro nerozhodné duše 🙂 8 ⭐

 

 

 

A jaký byl Váš Červen? Co jste četli skvělého? 🙂

Napsat komentář